donderdag 28 augustus 2014

Shoplog (haul): Spanje + Extra ❤

Hee vandaag heb ik weer een shoplog voor jullie dit keer is het een shoplog van Spanje. Maar zoals je al aan de titel kan lezen heb ik ook nog iets Extra's. Ik ben namelijk toen ik terug kwam van vakantie nog even de stad in geweest en heb toen nog wat dingetjes gekocht en ik dacht ik voeg Spanje en het andere samen.  Ik hoop dat jullie het leuk vinden en veel plezier met lezen!



Ik zal beginnen met mijn aankopen die ik hier extra bij doe. ( die van de stad in Nederland)

Timberland's
Ik begin met mijn meest favoriete aankoop namelijk mijn zwarte Timberland's.  Ik ben er nu al helemaal verliefd op. Het zijn zwarte Timberland's en hebben ook zwarte veters. Ze lopen echt hemels en je hebt er ook warme voeten in waardoor je ze ook lekker in de koude maanden kan dragen!
Winkel: Recap 
Prijs: 200,- 















Sweater 
Deze sweater is blauw met een paarse ondertoon en heeft roze letters aan de voorkant er staat op Calif 19 Usa 83 Surf. Hij heeft ook nog een zak aan de voorkant dit vind ik erg fijn. Hij heeft geen capuchon, maar dat vind ik juist wel een leuk detail. voor de rest is de binnenkant erg zacht en zit die lekker covertabel. Deze trui is natuurlijk lekker voor de wat koudere dagen.
Winkel: Sting
Prijs: 20,- (normaal 40,-)













Dopper
Niet heel erg belangrijk maar ik heb het toch gekocht, een Dopper. Dit is een fles waar je dus water, limonade of wat je dan maar ook wilt in kan doen. Deze is erg handig om mee te nemen in je tas maar ook heel erg handig voor school. Ook is deze Fles goed voor het milieu dat is natuurlijk altijd beter :)
Winkel: ( ben de naam vergeten.. Sorry) Je kan hem bestellen op www.dopper.nl
Prijs: 12,50












----------------------------------------------------------------------------------------

Nu gaan we door met de dingen die ik in Spanje heb gekocht! 

Tas
Als eerste heb ik een tas gekocht, dit is geen grote tas maar meer een klein tasje die je handig kan gebruiken voor het shoppen of uitgaan wat je maar wilt. Ik vind het vooral handig om zo'n klein tasje te hebben als ik niet veel dingen mee hoef te nemen. Ik was al een tijdje opzoek naar een kleiner tasje en deze heb ik toen uit eindelijk gevonden! Het is een bruin tasje van " leer " (ik geloof het niet helemaal maarja). Hij heeft een lang snoer er aan en aan de voorkant als leuk detail franjes. De binnen kant heeft zelf nog een klein vakje om je belangrijke spullen op te bergen!
Winkel: Van een markt 
Prijs: 15, -
Deze is waarschijnlijk nergens te koop in Nederland! (Helaas)












Portemonnee
Ook heb ik een nieuwe portemonnee gekocht, eigenlijk had ik een nieuwe nodig voor school dus ik dacht ik koop gewoon een simpele maar toen zag ik deze en deze vond ik erg leuk ik dacht ik neem deze en deze kan ik ook makkelijk voor school gebruiken maar ook voor normaal! Hij is bruin en heeft een soort slangen print patroon er op. Hij heeft een drukknoop wat ik zelf ook erg handig vind. De binnen kant is ook erg handig in gedeeld namelijk: Aan de ene kant kun je je pasjes doen en daar achter zitten ook nog 2 vakjes.
En dan heb je ook nog aan de andere kant een vakje voor munt geld en brief geld!
Winkel: Big Bang 
Prijs: 4,95 (normaal 10,-) 











Top
Dan heb ik ook nog een erg leuk topje gekocht, namelijk een groene top met aan de onderkant een soort van franjes het lijken op een soort vissengraatjes hoor ik van andere maar zelf vind ik het ook wel iets weg hebben van bloemblaadjes. De top is redelijk cropt, dus het is een soort van croptop.
Winkel:  van een markt 
Prijs: 10,- 
Ook deze is waarschijnlijk nergens te koop in Nederland. 











2 x T-shirt  
Ook heb ik 2 de zelfde shirts gekocht maar dan allebei in een andere kleur. Namelijk grijs en blauw. De shirts zijn allebei redelijk basic maar hebben knoopjes aan de boven kant en een borstzakje met een knoopje. Ook is een leuk detail dat de mouwen op gerold zijn en dan met een knoopje zijn vast gemaakt,  Zo zijn het een soort van 3 kwart mouwen en dat aan de onderkant er een kleine split in zit.
Winkel:  Bershka (ook te koop in Nederland)
Prijs: 9,99 per stuk. 













armband 
Deze is niet heel erg belangrijk maar vond ik toch leuk om hier in te doen. Ik heb namelijk ook nog een leren armbandje gekocht. Deze is bruin en is rond gevlochten. Dit armbandje knoop je dan vast en dan kan je hem voor een lange tijd altijd om houden!
Winkel:  Van de markt
Prijs: 2,- 













Dit waren dan al mijn aankopen van Spanje en gewoon in Nederland. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en bedankt voor het lezen
Xoxo Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten