maandag 17 november 2014

Review Bb-Cream

Hee, vandaag heb ik een riview van een Bb-cream.  Ik vertel jullie hoe ik het vind en geef eerlijk mijn mening er over. Dus ben je benieuwd wat ik van deze Bb-cream vind lees dan snel verder!














Deze bb- cream is van Maybelline New York. Het is de New Dream Pure BB 8-in-1 BB cream. Zelf heb ik de kleur Light met SPF 15.

Wat ik van de verpakking vind? Ik vind de verpakking eigenlijk best mooi vo
rm gegeven. Doordat de bovenkant de kleur heeft van de BB-cream en het overloopt naar wit vind ik erg mooi staan, ook de blauwe letters passen er goed bij! Voor de rest vind ik het ook fijn dat je dus aan die tint aan de boven kant kan zien wat voor kleur het ongeveer heeft want het is zo dat hoe donkerder hoe donkerder de boven kant is.














Als ik het wil aanbrengen doe ik dit zelf eerst altijd even op mijn hand zo dat ik het makkelijk kan gaan aanbrengen. Wat ik zelf het fijnste vind is om dit met mijn hand te doen. De substansie van deze Bb-cream is erg fijn en helemaal niet waterig.

Het verschil als ik de Bb-cream heb aan gebracht is: Ik heb minder roodheden, minder zichtbare pukkels en ook breng ik deze onder mijn ogen aan als concealer. Wat ik zo fijn vind is dat het een medium dekking geeft maar wel goed en dat het niet zo is als een foundation. foundation vind ik nooit zo mooi staan (bij mijn huid dan). Ik vind het al snel te oranje staan of als een dicht gemetselde muur (dit is mijn mening).

Wat ik er dus van vind is dat hij goed dekt maar dat het heel natuurlijk is, ook vind ik het fijn dat het de roodheden goed verbergt. Ik raad deze Bb-cream zeker aan aan iedereen. Ook heb je deze nog in verschillende soorten voor de lichte- en donkere huid!


Mabyline New york Bb-cream €9,99 onder andere verkrijgbaar bij Etos of drogisterijen.

Heel erg bedankt voor het lezen hopelijk heb je er iets aan! Nog ideeën voor artikelen laat het achter in de reactie's of stuur een mail naar Everythingfromemm@gmail.com

xoxo Emma













Geen opmerkingen:

Een reactie posten