maandag 18 augustus 2014

Review H&M oogschaduws ❤

Heey, vandaag een review van 2 h&m oogschaduw pallettes. Ik ga er mijn mening overgeven en laten zien hoe het er allemaal uit ziet! Veel plezier met lezen :)

















Ik ga het hebben over deze 2 oogschaduw pallettes
* Nudes, Soft Nudes by H&M
* Smoky, Smoky purple by H&M

We beginnen bij het Soft Nudes pallette. Dit is een pallet met bruine nude tinten.











Wat ik vind van dit pallette is: Ik hou van deze kleuren je kunt er een rustige oog look mee maken die niet heel erg opvalt. Daar hou ik zelf heel erg van.

Swatches:
De oogschaduws hebben geen namen vandaar dat ik het gewoon op volgorde doe van links naar rechts!

1. het eerste kleurtje uit het nudes pallette is een highlighter kleur. Deze kun je erg goed in het binnenste van je ooghoek gebruiken.

2. (vinger rechts) Dit is de 2de kleur uit het pallette, deze is heel licht bruin en is erg mad. Dit is echt een nude kleurtje die je over je hele ooglid mooi kunt gebruiken om je ogen een matte tint te geven.
3.  (vinger links) Dit is de 3de kleur uit het pallette deze geeft een bruine glas af en is erg mooi als je een glitter look wil maken op je oogleden deze is ook mooi om allen in de buitenste ooghoeken te gebruiken.            
4. ( vinger rechts) Is de 4de kleur uit het pallette, Deze is iets donkerder dan de 2de kleur uit het pallette. Deze is ook mooi voor over het hele ooglid, als je je ooglid iets donkerder wild hebben maar wel mad en niet heel erg opvallend. Ook kun je deze mooi gebruiken in je arcade boog om een diepte in je oog te creëren. 
5. (vinger links) Dit is de 5de kleur uit het pallette, dit is de donkerste kleur. Deze is erg mooi voor in je arcade boog om een donkere diepte te creëren. Deze zou ik zelf niet gebruiken voor het hele ooglid dat vind ik persoonlijk iets te donker. 

Hier zie je alle kleuren nog 1 x samen op mijn hand. Je kunt goed zien dat dit echt lichte nude tinten zijn maar dat dat wel echt fijn is om een lichte look te maken.  Maar ik moet zeggen dat ik de pigment niet heel geweldig vind.  

Nu het 2de pallette: Smokey Purple dit is een pallette waar mee je een smoky eye kan maken 
image.jpeg wordt weergegeven
Wat ik van dit pallette vind is: Ik vind dat dit pallette echt goede donkere kleuren heeft en dat je ook kan varieren met de paarse tint. 

Swatches:

1. Dit is de 1ste kleur uit het pallete, dit is een licht roze tint met glitter. Deze kun je bij deze look erg goed gebruiken als highlighter voor de binnenste oog hoek om de look toch iets lichter te maken 

2.( vinger rechts) Dit is de 2de kleur uit het pallette, dit is een donkerbruine kleur met een lichte gliter deze kun  je voor de smokey eye look goed gebruiken over het hele ooglid. (je kan deze kleur ook goed gebruiken voor een andere look om schaduw te geven in je arcade boog. 
3. (vinger links) Dit is de 3de kleur uit het pallette, dit is de paarse tint. Ook deze heeft een kleine glitter maar niet te opvallend. Deze kun je gebruiken over het hele ooglid, onder je oog, in de punten van je ooghoeken aan de binnen en buitenkant. Met deze kleur kun je erg goed variëren en alle kanten op die je wilt. 

4. (vinger rechts) dit is het 4de kleurtje uit het pallette, deze is bruin met een paarse onder toon deze kun je ook goed gebruiken over je ooglid maar ook in je arcade boog.
5. (vinger links) Dit is het 5de (en het laatste) kleurtje uit het pallette, dit is een zwarte kleur met een lichte glitter er in. Deze kun je gebruiken om de smokey eyes af te maken. Deze kun je aan de buitenkant gebruiken, in je arcade boog of lichtjes onder je oog op de wimper rand. 












Hier zie je nog even alle kleurtjes samen op 1 hand. je kunt goed zien dat het donkere kleuren zijn voor een smokey eye. Ik vind vooral de roze highlighter kleur erg mooi. Ik vind ook dat het pigment van dit pallette echt super goed is en dat dit zeker een aanrader is!














Dit was dan mijn review, zelf ben ik heel erg tevreden over deze pallette. Ik gebruik het soft nudes pallette bijna   elke dag omdat het erg makkelijk is om daarmee een simpele look te maken. Ik hoop dat je er wat aan hebt en bedankt voor het lezen.

xox Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten