woensdag 30 juli 2014

Welkom op EverythingFromEmma ❤

Hallo en welkom op mijn blog! 
Ik zou me even kort voorstellen ik ben Emma en ik ben 14 jaar oud.  Ik ben deze blog begonnen omdat het mij erg leuk leek om een blog bij te houden over verschillende onderwerpen. Maar ook vooral omdat ik het erg leuk vind om artikelen te schrijven over onderwerpen die ik leuk vind!

Wat kan je allemaal vinden op mijn blog?
Wat je kan vinden op mijn blog zijn artikelen over: Beauty, Fashion, Lifestyle, DIY, Looks (Ootd), Tags, Reviews, enz. Ik ga dus over veel verschillende dingen een artikelen schrijven. Mijn blog is dus erg divers (al zeg ik het zelf). Het is dus leuk als je veel van beauty en fashion houd, maar het is ook leuk als je van DIY houd en en het lezen van Tags. Je kan dan zelf weten wat jij leuk vind om te lezen.

Ik ben pas net begonnen met mijn blog (30 juli 2014). Daarom zijn er dus nog niet zo veel artikelen op mijn blog. Maar daar ga ik wel aan werken! Er komt elke week sowieso 1 artikel online. Maar omdat het nu vakantie is komen er meer artikelen per week online.  

Ik hoop dat jullie het een leuke blog gaan vinden en vaker terug komen dat zou ik erg leuk vinden! Heel erg bedankt voor het kijken/lezen.
Xoxo Emma 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten