maandag 1 september 2014

lazy avond routine ❤

Heey, vandaag heb ik voor jullie mijn lazy avond routine. Dit is mijn avond routine in de vakantie (ook al is dit vandaag mijn laatste vakantie dag :( ). Ik laat aan jullie zien wat ik doe op een lazy avond. Heel erg veel lees plezier.

Eerst begin ik met een lekker warme douche, de douche spullen die ik gebruik zijn (van links achter naar rechts voor):
* Nivea - Bodylotion voor onder de douche
* dove - Beauty blossen douche gel ~ limited edition
* Nivea - Young gezicht's reiniger
* Andrelon - Iedere dag shampoo
* Goldwell - Haar masker/conditioner



Na dat ik klaar ben met douche, trek ik lekker een joggingbroek aan en een sweater, Lekker covertabel.




Daarna loop ik naar beneden en pak ik een lekker kopje thee. Ik heb gekozen voor de smaak Fruit Fusion, pineapple & lemon (pickwick).  En daarbij neem ik een lekkere eierkoek met chocolade.









Daarna ga ik lekker met mijn kopje thee en koek op de bank zitten en is het tijd voor mijn favoriete serie. Namelijk Pretty Little Lairs. Ik ben helemaal fan van deze serie. Ik begon aan Aflevering 15 van seizoen 2. Er komt ook nog een Pretty Little Lairs tag maar dan moet ik iets verder zijn in de serie.













Na een aflevering en nog wat te hebben gechillt op de bank. Is het tijd om naar mijn bed toe te gaan maar natuurlijk moet ik eerst mijn tandenpoetsen. Na het tandenpoetsen doe ik mijn nacht crème op. Dit is het enige wat ik hoef te doen omdat ik onder de douche al mijn gezicht had gereinigd en mijn make-up er daarom ook al af was!












Toen was het tijd om echt naar bed te gaan ik trek mijn pyjama aan (van de Primark) En ga in mijn bed liggen. Ik was erg moe, dus ik ging gelijk slapen anders lees ik nog wel eens een tijdschrift of een boek.










Dit was het dan mijn Lazy avond routine. Het is niet veel wat ik doe op een avond in de vakantie (vandaar ook de naam Lazy avond routine). Maar ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Weltrusten en tot de volgende keer
xoxo Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten