woensdag 30 juli 2014

Get to know me better tag ❤

Heey, vandaag heb ik voor jullie de Get to know me better tag. En ja dit is mijn allereerste (echte) artikel! Ik zag deze tag bij veel andere bloggers en ik dacht laat ik deze tag ook doen. Want jullie kennen mij eigenlijk nog helemaal niet zo goed! Ik ga deze vragen beantwoorden en delen met jullie (het zijn er best wel veel).
Klik verder en heel erg veel plezier met lezen.

Geboorte jaar: Ik ben geboren op 02-12-1999
Hoelang ben je: Mijn lengte is 1.70, maar ik ben nog niet uitgegroeid volgens de GGD.
Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? Whaaat? is het zo vroeg... Ik werd wakker om 8:15 terwijl ik vakantie heb!
Waar ben je op dit moment? Ik zit in de tuin aan de tafel en ik ben aan het werken aan mijn blog.
Relatie/single? I'm happy single :)
Beschrijf je zelf kort, maar krachtig: Vrolijk sportief meisje, dat weet wat ze wil :)
Guy-/Girlcrush: Sean o'donnel
Wat zou je op dit moment graag willen? Op dit moment wil ik dat deze zomer vakantie super gaat worden! (ik ga naar Spanje ❤). wat ik ook graag wil is me beste vriendinnetjes weer zien. En natuurlijk wil ik gezond en gelukkig blijven. (eigenlijk nog wel veel meer)
Wat is je doel van het leven? Heel erg veel genieten van de dingen die ik kan doen.








                                                              

                                                       
  Waar ben je bang voor: Ik ben nergens bang voor... Nee grapje, ik ben bang voor muggen en voor inbrekers.
Heb je een rijbewijs: Nee, helaas niet nog ongeveer 4 jaar wachten *zucht*
Nagellak of Lipstick? Ik ga voor Nagellak, dit omdat ik eigenlijk bijna nooit een lipstick kleur draag. En nagellak draag ik wel vaak. Ook vind ik het leuk om me nagels te doen.
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De zomer, echt waar ik hou zoveel van de zomer. Het is lekker warm je kan zwemmen, naar het strand en gewoon lekker buiten zijn :)
Wil je ooit gaan trouwen? Mijn antwoord is Ja!
Ben je een Healty-freak? Een beetje, ik eet wel gezond maar ik hou er ook van om lekker ongezond te eten :p
Welke kleur haar/lengte heb je?  Ik heb blond haar wat middel/lang is.
Foto van mijn eigen haar --->

Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? 
Qua kleding wil ik graag een zomer jurkje (geen idee wat voor kleur) en kwa make-up wil ik graag het W7 in de buff palette

Heb je tattoos/piercings?
Als oorbellen mee tellen dan wel. Maar voor de rest heb ik geen tattoos of piercings.

draag je een bril?
Ik heb wel een bril maar deze draag ik niet de hele dag door. Deze heb ik allen op met tv kijken en om op het bord te kijken op school.
Wat is zou perfecte pizza?
Mijn perfecte pizza is een pizza met champignons, kappertjes en ansjovis en olijven, pizza met 4 soorten kaas of pizza met kip en pesto ❤❤❤
  

Wat is jou favoriete Eten/drinken?
Mijn favoriete drinken is: Ice tea met prik. Maar ik heb zoveel favoriete dingen qua eten namelijk, Pizza, Pasta, vis en salades. (ik kan echt niet kiezen)
Favoriete parfum?
Mijn favoriete parfum is: Lavin Paris
Zoals je kunt zien heb ik mijn kleine flesje opgemaakt maar ik heb nu 1 grote in gebruik!

Wat is het laatste wat je kocht? 
Kleding bij de Primark (hier komt nog een shoplog van online) 
Wat deed je vanochtend om 8:00?
Toen lag ik nog heerlijk te slapen :)
ben je hevig slaper, of sta je altijd vroeg op?
Licht aan vakantie of dat ik naar school moet :)
Wat zijn je plannen voor 2013?
Het is nu al 2014 (beetje laat maarja)
Met hoeveel kussens slaap jij?
Ik slaap met 1 kussen maar er liggen meer kussens op mijn bed!
Ben je een ochtend of een avond persoon?
Ik ben echt een avond persoon, ik hou er van om in de avond nog lekker te rommelen en dingen te doen. Ik ben ook helemaal niet snel moe. Laat mij maar lekker uitslapen en dan ga ik wel later me bed in.
Favoriete ijs?
Oeh, deze vraag is moeilijk ik hou namelijk van schepijs maar waterijs vind ik ook ontzettend lekker! Maar dan ga ik toch voor de smaken Yogert en Smurf met schepijs.


Ben je geordend of rommeling?
Ik ben er geordend.
Wat wil je op dit moment graag zien?
Op dit moment wil ik heel graag mijn beste vriendinnetjes zien!
Wat verwacht je in 10 bereikt te hebben?
Over 10 jaar ben ik 24. Dan hoop ik dat ik nog steeds gezond ben en een goede studie/werk doe.
Wie mis je op dit moment?
Ik mis op dit moment mijn vriendinnen

Wat is je favoriete lichaamsdeel?
Het is niet echt een lichaamsdeel maar wat ik zelf erg mooi vind is het diepe kuiltje in mijn wangen als ik lach
Ben je verlegen?
Neee, vooral als je me langer kent haha!
Heb je een accent?
Nee, ik heb geen accent. Ook al kan ik soms erg plat praten.
Heb je zussen/broers, hoe oud?
Ja ik heb een broertje van 12 jaar.
Hoe ziet jou gemiddelde dag eruit?
Nou nu kan ik daar niks over zeggen want ik heb zomer vakantie maar ook mijn schooldagen zijn erg verschillende ik heb geen vaste activiteiten die ik doe (behalve mijn volleybal trainingen). Voor de rest heb niet dat mijn dag er zo gemiddeld uit ziet.

Wauw, dit waren dan alle vragen. Nu ik het zo terug kijk/lees zijn het er erg veel maar ik vond het wel super leuk om te schrijven. Als je wilt mag je deze tag natuurlijk overnemen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en bedankt voor het lezen!

xoxo Emma







Geen opmerkingen:

Een reactie posten