maandag 11 augustus 2014

i love Summer tag ❤

Heey, vandaag heb ik de i love summer tag voor jullie! Het leek me leuk om deze tag te doen omdat het zomer is en ik zomervakantie heb! Vandaag ga ik voor jullie alle vragen van deze tag beantwoorden veel lees plezier :)

Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?
Mijn favoriete nagellak voor de zomer is voor mijn tenen is een roze nagellak. Voor mijn ander nagels vind ik roze,blauwe, paars en glitter tinten erg mooi in de zomer! (geel vind ik ook een mooie kleur maar staat mij niet)










 Roze glitter = Essence 04 Space Queen
Glitter paars = Metelic
Glitter blauw = 38 Choose Me!

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?
Voor de zomer hou ik erg van lippen balsems of eerst een lippen balsem op doen en dan licht met een kleurtje er over heen. Zo hou ik van lichte roze tinten in de zomer. Ook hou ik erg veel van mijn rode babylips.












* Babylips Cherry Me
* yves rocher Hydra

Laat je favoriete zomer jurkje zien!
Ik draag eigenlijk nooit jurkjes, maar laatst heb ik er 1 gekocht omdat ik er toch wel op zoek naar was voor deze zomer! Het is er een met Wit met zwarte strepen, erg simpel maar i love it!
(helaas kan ik hem niet zelf laten zien want hij is al ingepakt om mee op vakantie te gaan :)) Op de h&m site kon ik het jurkje ook nergens vinden  maar wel de top er van, je moet dus maar even denken dat deze top nog net iets langer doorloopt.










Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?
Ik hou er van om simpele armbandjes met leuke leuke kleuren te combineren! Voor de rest van mooie grote statement kettingen!














Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?
Ik hou wel van de bloemen print trend. Maar ook niet te veel van het zelfde hoor. Ook de crop tops met de ript shortjes vind ik erg gaaf! Zoals de foto hier onder vind ik het stoere broekje leuk met een crop top.














Wat is je favoriete kaars voor de zomer?
In de zomer brand ik meestal geen kaarsen maar mijn oliebrander. In mijn olie brander vind ik op dit moment de geur Natural blue water erg lekker om te branden. Dit is echt een fris zomer geurtje.

















Wat is je favoriete body spray en parfum?
Zelf heb ik geen body spray, ook al wil ik die wel heel graag gaan kopen, mijn favoriete parfum is Lavin Paris. Dit is eigenlijk mijn al time favoriete.


Hoe is 'waar je woont' zomers het weer?
Hoe het weer nu bij mij is is heerlijk het is rond de 30 á 35 graden elke dag heerlijk weer dus :)

Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?
Het lekker weer, naar het strand gaan, veel buiten zijn en leuke zomer kleren combineren. Maar ook de lange warme zomer avonden lekker lang buiten zitten en chillen. Ook om op vakantie te gaan, leuke nieuwe dingen te gaan zien en doen. Maar ook het leren kennen van nieuwe mensen vind ik erg leuk aan de zomer!

Wat zijn jouw plannen voor de vakantie?
Heel erg veel uitrusten en genieten van het mooie weer. Voor de rest leuke dingen doen met familie en vrienden. Veel zwemmen en bloggen natuurlijk ook :) En ook om lekker op vakantie te gaan naar Spanje :)













Dit was dan de I love summer tag. Ik vond het een erg leuke tag ook omdat het met beauty en fashion te maken heeft. Jij mag natuurlijk deze tag zelf ook overnemen voor je eigen blog!

Geniet van je vakantie ❤ xoxo Emma





Geen opmerkingen:

Een reactie posten