woensdag 13 augustus 2014

Whats in my vacation make-up bag ❤

Heey, zoals ik had gezegd (in mijn  artikel Vakantie checklist 2014) hier is die dan de Whats in my vacantion make-up bag. In dit artikel laat ik zien wat ik meeneem aan make-up op vakantie. Dit leek me erg leuk om  met jullie te delen. Laten we beginnen veel plezier met lezen :)



















Dit is mijn make-up bag die ik meeneem op vakantie! Hier in heb ik mijn make-up gedaan die ik graag mee wouw. Hij is zwart en is van Goldwell, voor op staat My Beauty Bag. Hij heeft aan de onderkant ook 4 van die goude puntjes waar die op kan staan, dit geeft een leuk effect en het geeft je een idee van een tas maar dan in het klein!


















Laten we beginnen met wat er allemaal in My Beauty Bag zit :)



Als eerste mijn make-up kwasten die ik meeneem dit zijn allemaal kwasten van de hema en zijn erg fijn!
Van links naar rechts: 
* Oogschaduw kwastje voor onder je ogen
* platte oogschaduw kwast voor het hele ooglid
* blush en highliter kwast 
* Poeder kwast 

Dan deze mascara's, ik neem er 2 mee omdat er 1 waterproof is en de ander niet. De blauwe is waterproof en geeft je wimpers allen maar lengte. Vandaar dat ik die andere ook meeneem want die geeft ook je wimpers meer volume. 
* Blauw: 01 black waterproof, miss sporty Studio lash 
* Zwart/roze: Maybilline New York, Big eyes Volum'express 

Ook neem ik deze oogschaduw base mee zodat in iedere geval mijn oogschaduw op zijn plek blijft zitten. Daarnaast ook een oogpotlood en een wimper kruller.
* Oogschaduw basis: Eyeshadow base, Hema
* Oogpotlood: 002 automatic kohl pencil, Etos
* Wimper kruller: Hema 

Ik neem natuurlijk oog mijn wenkbrauw spulletjes mee, zo neem ik mijn wenkbrauw potlood met borsteltje mee en mijn pincet.
* Wenkbrauw potlood: Eye brow stylist, 030 Bron-n-eyed Peas, Catrice cosmetics 
* Pincet: Verjaardags cadeau 

Ook neem ik mijn favoriete blush mee, deze vind ik super fijn voor in de zomer omdat, hij een licht roze kleur afgeeft en omdat je ook de losse kleurtjes uit het doosje kunt gebruiken maar je kan ze ook met elkaar combineren. Ook neem ik mijn poeder mee om mijn hoofd niet zo te laten glimmen. 
* blush: 4142-001 Blush powder, Etos 
* Poeder: 002 Compact Powder, Etos 

Dan neem ik natuurlijk ook 2 oogschaduw pallete's mee, om een ooglook te maken voor als ik uit eten ga. Ik heb gekozen voor deze 2 pallete's van H&m. (hier over komt nog een review)
* Smokey eyeshadows: Smokey Purple, H&M 
* Nudes eyshadows: Soft Nudes, H&M

Ook neem ik natuurlijk een lip kleur mee. Ik heb kozen voor 2 roze lipsticks en voor een lippenbalsem en mijn babylips.
* Donker roze <- : Hema (heeft geen naam helaas)
* licht roze -> : Verjaardags cadeau 













En dan als laatste neem ik ook mijn dag/nacht crème mee en een klein spiegeltje.
* dag/nacht crème: Pure camille, Yves Rocher
* spiegeltje: Ooit gekregen, Van het merk: Mooi

Dat was dan het artikel over, Whats in my vacantion make-up bag! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Nog een fijne vakantie ❤
xoxo  Emma




Geen opmerkingen:

Een reactie posten