vrijdag 1 augustus 2014

Shoplog Primark Juli ❤

Heey,  vandaag heb ik een shoplog van de Primark. Ik ben afgelopen zaterdag (26-07-2014) naar de Primark in Almere geweest en ik dacht laat ik vandaag mijn aankopen met jullie delen. Ook al is het vandaag de eerste dag van de nieuwe maand leek het me toch leuk!  Veel plezier met kijken :)

Laten we beginnen!

Schoenen













Deze schoenen hebben en erg leuk printje. Ze hebben een opdruk met zwart/wit met witte veters en zolen. De print is een soort van slangen print. Wat ik zelf erg leuk vind is dat de ene schoen lichter is dan de ander.

Prijs: 4,- euro (normaal 7,- euro)

Basic Tops














Dan heb ik ook deze 2 soorten, basic tops gekocht. Ik heb 2x grijs en 3x wit gekocht. Dit zijn van die basis tops die je ergens onder kan doen.  Ze zijn van een hele zachte stof en redelijk dun waardoor het lekker zacht en luchtig onder je andere top/t-shirt kan.

Prijs: 1,99 euro per stuk (normaal 7,- euro p.s.)


Bandeau tops 




Zoals je kunt zien heb ik 2 zwarte bandeau tops gekocht. Deze zijn erg handig onder strapless tops of onder doorschijnende dingen.  Ik heb één simpele zwarte gekocht. Maar ook een met een leuk bloemen printje. De achterkant is doorzichtig (het lijkt op een soort kant) dit geeft een erg leuk effect. 

Prijs: Normale zwarte 3,- euro & Bloemen printje 3,50 

Sokken


Iets minder belangrijk maar ik heb het wel gekocht, dus laat ik het ook even zien! Ik heb dit pakket met 7 paar sokken gekocht. Het zijn enkel sokken in het wit. Deze zijn gewoon erg handig :)

Prijs: 3,- (voor 7 paar)


Dit is mijn favoriete aankoop van de Primark! Dit is een zwart gehaakt t-shirt en is doorschijnend. Hieronder draag ik een bandeau, maar je kan er ook gewoon een zwart top onder dragen (wat jij wil!). 

Prijs: 7,- 

Trui


Je denkt vast huh? een trui nu in de zomer! Ja, deze trui is helemaal niet dik en wollig. Deze trui is juist lekker luchtig en is gemaakt van een dunnen stof. Deze is lekker voor de wat koudere zomer avonden. Maar deze trui kun je eigenlijk in alle seizoenen wel dragen! De kleur is grijs/blauw en het lijkt een beetje op een soort spijkerstof. Voor de rest is het gewoon een simpele trui!

Prijs: 5,90 (normaal 9,-) 

spijker top 














Dan als laatste aankoop (ook één van mijn favoriete), is deze spijker top. Deze top is dus helemaal van spijkerstof. Hij heeft aan de bovenkant dunne bandjes. Deze top loopt wijd uit en dat geeft nog een extra leuk effect.

Prijs:  3,- (normaal 15,-) 

Dit waren dan al mijn aankopen van de Primark! Laat in de comments achter wat jij er van vind. Zelf ben ik er erg blij mee! Heel erg bedankt voor het lezen en hopelijk tot snel :)

xoxo Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten