maandag 1 december 2014

Favoriete november 2014 ❤


Hee, vandaag heb ik mijn favoriete van de afgelopen maand November!  Dus ben je benieuwd naar mij favoriete lees dan vooral verder.










Beauty favoriete
Als eerste zijn die lippenbalsems, dit is echt een favoriet van mij en vooral in deze tijd van herfst. Ik heb zelf 3 favorieten die ik erg fijn vind om te gebruiken in deze periode, vooral vind ik deze fijn omdat ze geen kleur afgeven maar je lippen er wel beter uit laten zien. Ook maken deze je lippen erg zacht. De 3 lippenbalsems: Cherry Me - Babylips, Coca-cola - Lipsmacker en Hydra - Yves Rocher.



Daarnaast is deze bb-cream een echte favoriet van deze maand. Eigenlijk is dit tot nu toe mijn all time favoriete bb-cream. Deze heeft gewoon een fijne dekking en vind ik echt perfect voor deze periode maar eigenlijk voor alle periodes. Klik hier voor een review van deze Bb-Cream 


Mijn laatste beauty favoriet is (deze) wimper kruller. De afgelopen maand krul ik echt elke dag mijn wimpers, dit vind ik echt een mooi effect geven hierdoor staan mijn wimpers meer recht op en zit mijn mascara veel beter. Ik kan echt niet meer zonder, zonder zit het gelijk een stuk minder mooi. Wimper kruller - Hema 


Verzorgings favoriete
Dit luchtje Lavin Paris, is echt mijn all time luchtje. Deze draag ik elke dag en is echt al 1 jaar lang mijn favoriet. Verder is hier niet veel over te zeggen, hij is gewoon Ge-wel-dig. Zou er ooit en dag komen dat ik een geweldig ander luchtje zou vinden? :p Lavin Paris - Douglas of andere drogisterij.


Daarnaast is deze maand deze sport deo/body spray van adidas echt een favoriet van mij. Deze laat je geduurende het sporten lekker ruiken en zorgt er voor dat je lang genoeg beschermd bent tegen nare geurtjes. Ik vind hem zo fijn omdat hij je een fris en een echt sport gevoel geeft. Sport deo/ body spray - Adidas.


Daarnaast heb ik elke dag van de afgelopen maand deze gezichts reiniger gebruikt. Deze heeft een korreltje in de tuben waardoor het je gezicht erg goed reinigt maar ook de dode huidcellen van je gezicht haalt waardoor je het extra goed kan reinigen. Voor mijn huid werkt deze erg goed. Pure system, Clean Pore - Yves Rocher.


Random Favoriete
Als eerse natuurlijk sweaters, vooral in deze periode hou ik zo erg van sweaters of truien. Ik leef er gewoon in. Een leuk shirtje met een vest er over heen heerlijk. Ja ik ben gewoon een type voor het sweater weather.

Daarnaast de serie divergent, en dan vooral het laatste deel. Deze serie is echt heel erg leuk en lijkt op de boeken van Hungergames en Maze runner. Het is de zelfde genres als deze boeken. Een echte aanrader. Zelf heb ik net het laatste deel uit van een geweldige serie divergent. Divergent 3, Samensmelting - Veronica Roth


En mijn laatste favoriet van de maand november is mijn geur brander. Ik hou er weer van om gezellige kaarsjes aan de steken in mijn kamer en vooral mijn geur brander. Dit geeft en een gezellige sfeer maar ook een lekker geurtje in je kamer echt heerlijk. Geurbrander - Xenos




Dit waren dan mijn favorieten van de afgelopen maand!
Lots of love, xoxo Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten