maandag 22 december 2014

Everyday make-up ❤

Hee, vandaag laat ik mijn everyday make-up zien. Deze make-up draag/gebruik ik eigenlijk elke dag. Het is niet veel maar ik vond het toch leuk om aan jullie te laten zien. Dus ben je benieuwd lees dan vooral lekker verder :).
Mijn foto's zijn gemaakt met een bepaald effect, dit wilde ik een keer uitproberen. Laat achter wat jij van het effect vind! 




















Mijn everyday bakje bestaat uit twee delen, ik heb namelijk een wit schaaltje waar ik make-up op heb liggen en 2 zwart langwerpige bakjes.



 Laten we als eerst beginnen met mijn 2 zwarte bakjes. Hierin heb ik de dingen die ergens in moeten staan. Ik vind deze erg handig en het staat er ook nog eens leuk bij.
Ik begin met mijn everyday kwasten, dit zijn mijn kwasten die ik heel erg fijn vind en deze gebruik ik vaak (bijna elke dag).
Zo heb ik: 4 gezichts kwasten, 1 wenkbrauw borsteltje en 6 oogschaduw kwastjes.



Daarnaast heb ik nog een zwart bakje waarin ik andere make-up bewaar. Zo heb ik hier in mijn poederkwast, wenkbrauw potlood, eyeliner, oogpotlood en mascara.





Dan heb ik nog mijn witte bakje waar mijn meeste (en ook meest gebuikte make-up) ligt. Ik vind zelf dit bakje erg handig om dingen in neer te leggen en het heeft ook nog eens een leuke detail namelijk de hartjes.  In dit bakje liggen verschillende dingen zoals: poeder, 3 lippen balsems, wenkbrauw poeder, bb-cream, beauty blender, en concealer pallette.



Dit zijn dan mijn everyday make-up. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en bedankt voor het lezen.

Lots of love, xoxo Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten