maandag 8 december 2014

Kerst decoratie kamer ❤

Hee, vandaag heb ik een inspiratie artikel voor jullie. Ik laat zien hoe je je kamer een beetje kan opleuken om de kerst sfeer een beetje in je kamer kan brengen. Dus ben jij benieuwd naar deze inspiratie lees dan vooral verder :)











1. Kaarsen
Sowieso is het leuk om je kamer op te leuken, met kaarsen. Daar houd ik deze periode heel erg van en en geeft een cozy sfeertje. Wat ik heb gedaan is een dienblad met wat kaarsen en decoratie stenen er opgelegd.  Deze heb ik neer gezet op mijn bureau en zo kan ik deze lekker aansteken als ik bezig ben met huiswerk in de avond en het is al (bijna) donker buiten.
               



2. Kerstboom
Ja, deze is misschien heel simpel maar is toch wel echt kerstig, Je krijg er (ik in ieder geval), een kerst gevoel bij. Ik heb zelf deze neppe kleine witte  met wat zwarte kerstballetjes er in. Daar onder heb ik nog wat nep kaarsjes ondergezet.





3. Lichtjes boven je bed.
Zelf vind  ik dit altijd zo leuk staan bij ander (dit heb ik veel gezien bij ander bloggers of youtubers). Ik heb zelf een plankje boven mijn bed hangen en daar heb ik ze aan gehangen dit vind ik zelf ook weer een leuke sfeer geven.



4. Een DIY! 
Als laatste heb ik een simpele maar leuke DIY voor jullie!
Wat heb je nodig:
- Lint (zelf gebruik ik zilver kerst lint)
- Knijpers 
- Papier
- Plakband en schaar 

Dan pak je je papier en je pennen en ga je leuke dingen op het papier tekenen en schrijven. Je kan ook plaatjes uitprinten en die gebruiken, maar ik vond het leuk om gewoon zelf te tekenen. 




Als je alles heb getekend kun je het uitknippen. Dit hoeft helemaal niet netjes en je kan ze ook uitknippen in leuke vormpjes. Je kan helemaal zelf weten wat je doet!



Dan kun je met je touw aan de slag. Je kan zelf een plek kiezen waar je het wil gaan ophangen. Zelf heb ik gekozen voor mijn deur. Ik heb het touwtje vast gemaakt aan mijn muur, in een zigzag figuur.



Daarna kan je je knijpers en je papiertjes pakken en deze kan je random ophangen aan de slinger. Plak de slinger goed vast want hij moet best wat kunnen tillen omdat hij best zwaar word door de knijpers! Als je dat gedaan hebt is je eigen gemaakte slinger klaar :)





Dit waren dan mijn 4 Kerst decoratie kamer ideeëtjes. Ik vond het zelf erg leuk om te doen en me kamer een beetje op te leuken. Hopelijk vond je het leuk en tot volgende week maandag!

Lots of love, xoxo Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten