maandag 24 november 2014

#Outfit2 Herfst ❤

20141119_100310.jpg wordt weergegevenHee vandaag heb ik mijn 2de outfit voor de herfst. Ik heb dit keer niet echt kleur gebruikt en ben gegaan voor de tinten: Zwart, Wit en Grijs. Ben je benieuwd naar de hele outfit en waar alles vandaan komt? Lees dan lekker verder :)










Zo als ik al zei ben ik gegaan voor de tinten: Zwart, wit en grijs. Ik vond dit erg leuk om te combineren omdat ik erg hou van simpele kleuren en ook vind ik dat wel goed bij de herfst passen.

Ik ben voor een simpel wit shirtje gegaan met een simpele print er op. Daarover heen draag ik een fluffy zwarte vest. Deze is zo heerlijk echt ik hou heel erg veel van deze trui/vest/jas. Heee-eerlijk :)
Ik vind het zelf erg leuk om simpele kleuren met elkaar te stijlen maar ook vind ik het leuk om kleuren broeken (in dit geval grijs) weer met fluffy te combineren zo heb je verschillende texturen.
* Shirtje - Bleu concept 
* Fluffy jas/vest - Sting

20141119_100139.jpg wordt weergegeven20141119_100338.jpg wordt weergegeven

Zoals ik dus al zei ben ik gegaan voor ene grijze broek. Dit vond ik leuker dan gewoon een spijkerbroek of een andere kleur broek. Spijker vond ik niet zo erg bij deze outfit passen maar ook dit had wel gekund (als je daar van houd). Daarnaast is deze niet helemaal grijs maar is die een beetje verwassen.
* Broek - H&M

20141119_100349.jpg wordt weergegeven20141119_100121.jpg wordt weergegeven

Voor de schoenen ben ik gegaan voor mijn favoriete schoenen van dit moment Mijn Timerlands! Deze schoenen zijn zo leuk en zitten zo lekker, en ook nog eens warm (natuurlijk helemaal top voor de winter). Deze vind ik zo leuk en kun je bij zoveel kleding combineren vandaar
* Schoenen - Timberland

20141119_100556.jpg wordt weergegeven20141119_100545.jpg wordt weergegeven

Dit was dan mijn 2de outfit voor de herfst. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en er inspiratie uit kunnen halen. Laat in de comments achter wat jij er van vind?

20141119_100338.jpg wordt weergegevenxoxo Emma


Geen opmerkingen:

Een reactie posten