maandag 10 november 2014

#Outfit1 Herfst ❤


Heey, de herfst is weer begonnen en de dagen worden kouder. Het is dus weer tijd voor lekkere truien en vesten. Het leek mij een leuk idee om verschillende outfitpost te gaan plaatsen om jullie wat inspiratie te geven. En te laten zien wat ik draag in de herfst en hoe ik verschillende dingen combineer. Vandaag heb ik dan mijn aller eerste outfit voor de herfst!

Helaas is er wel wat fout gegaan met de foto's die ik vandaag had gemaakt... :(, maar toch wilde ik vandaag een artikel hebben voor jullie dus de kwaliteit van de foto's zijn niet super (en ook niet altijd even scherp). Maar als nog hoop ik dat jullie het leuk vinden!

Laat in de comments achter  wat je van de outfit vind! Lees lekker verder!








Ik ben gegaan voor een comfy outfit met een zwarte tregging met een warm vest. Ik houd er zelf erg van om in de herfst wat donkerdere kleuren te dragen. Zelf hou ik erg van om de tinten: zwart, wit, grijs, blauw, legger groen en bordeaux rood in de herfst met elkaar te combineren. Dat heb ik ook een beetje terug laten komen in deze outfit.  Ik heb er ook voor gekozen om geen drukken printen te gebruiken maar heb er voor gekozen om de outfit rustig te houden. Wel ben ik gegaan voor een wat lichtere spijker top (een hemdje). om de outfit is minder donder te maken. Waardoor ik zelf vind dat de outfit niet al te donker is. Want van veel te donker houd ik niet.






Ik ben dus gegaan voor een donkerblauw vest met daaronder een spijkertop, dit vond ik erg leuk staan vandaar dat ik het zo heb gecombineerd. Wat ik zo fijn vind aan lange vesten is dat je er van alles onder kan doen. Zo kun je in de winter gewoon hemdjes dragen met een vest er over. Ook vond ik de spijkertop goed passen bij de vest en de tregging.
* Vest - Only
* Top - Primark






















Ik heb dus deze zwarte bikertregging gecombineerd met het vest en de top. Deze vond ik er erg stoer bij passen omdat hij van die stukken op de knie heeft. Wat ik zo fijn vind is dat het net voelt of je een legging aan hebt maar het ziet er uit als een broek (echt geweldig :D). Waarom ik deze er bij heb gecombineerd is omdat deze tregging toch best strak valt, en de top en het vest zijn weer wat losser, zo heb je een beetje evenwicht in wat je draag. Zo is het dus niet dat je allemaal strakke dingen aan hebt maar ook niet dat alles zo slobbert (daar houd ik zelf helemaal niet van namelijk).
* Tregging - Sting





















En voor de schoenen ben ik gegaan voor grijze Nike Roshe Run. Deze maakte de outfit weer iets sportiefer vond ik en ook deze zijn niet te druk. Maar ook is de outfit leuk te combineren met zwarte timberlands.
* Nike Roshe Run - Nike store

















Dan het laatste de sieraden, dit heb ik erg subtiel gehouden omdat ik dat wel zo mooi vond. Ik heb gekozen voor een zilveren arbandje en en roze kleine kralen armband. Daarbij draag ik mijn Budha to Budha ring. Deze draag ik (bijna) elke dag!
*Zilveren armband - van een vriendin gehad
* roze kralen armband -van mijn moeder gehad
* Budha to Budha - Hip
 

Dit was dan mijn totale outfit, zo combineer en style ik dus bepaalde items. Dit was dan de 1ste outfit voor de herfst er zullen er nog wel een aantal komen! Hopelijk vonden jullie het leuk en bedankt voor het lezen!
Xoxo Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten