donderdag 6 november 2014

Pretty little liars TAG ❤

Pretty little lairs ❤Heei, het is al weer een tijdje geleden dat ik een Tag heb gedaan, en het leek mij weer eens tijd om er eentje te doen! Ook had ik al een tijdje in mijn hoofd om deze Tag (pretty little lairs TAG) te doen vandaar! Dus wil je meer lezen klik dan op meer lezen (onderaan dit artikel/plaatje)!

(let op: ik vertel soms ook dingen die ik al heb gezien, dus wil je nog niet alles weten kun je dit beter later lezen!)






Wie is jou favoriete karakter
Ik denk dat ik dan zou gaan voor Emily, ik vind haar een leuk meisje en ze heeft een hele leuke rol vind ik zelf. Ze weet wat ze wil, en is altijd aardig voor andere.


















Wie denk je dat er in het A-team zit
Nou na het kijken van de laatste aflevering van seizoen 5 (aflevering 12). Vind ik het allemaal maar een beetje vaag. Eerst dacht ik dat Mona in het team zat en dat Ezra er eigenlijk stiekem wel bij hoort. Maar nu ik dit eind heb gezien dat Alison, Mona heeft vermoord weet ik niet zo goed meer wat ik moet denken.

Wie vind je een leuk koppel. 
Eigenlijk vind ik dat ze allemaal een leuk koppel zijn. Maar als ik dan toch moet kiezen waren dat Emily en Maja. Echt ik vond hun zo leuk maar ook Maja als persoon vond ik erg leuk. (Maar helaas ging Maja er al snel uit. Voor de rest vind ik Toby en Spencer, Hannah en Caleb en Aria en Ezra en leuk stel!
Spoby 💋

Wat vond je het stomste moment
Het stomste moment vond ik eigenlijk het einde van alles.. Ik wil nu zo graag verder kijken en zien wat er allemaal nog gaat gebeuren. Maar helaas moet ik nog wachten tot eind december....

Favoriete schruk
Oeh, mijn favoriete schurk is denk ik toch wel Cece, ik vind haar erg leuk in de serie en ik ben ook vooral benieuwd wat zei met alles te maken heeft in de serie!













Welke kledingstyle van de meiden vind je het leukst 
In het begin van de serie dacht ik echt ieehh... ze dragen een beetje oude kleding. Maar later/ aan het einde vond ik dat Emily en erg leuke style had en ik zie mij zelf daar ook wel een klein beetje in qua style.


Wie van de 4 meiden vind je het minst leuk,
Deze vind ik best moeilijk want ik vind iedereen wel leuk maar als ik dan toch moet kiezen mag ik het minste van alle 4 Aria, ik weet niet wat het is maar toch heeft ze soms moment waar ik denk euh.. ik mag je niet... (hahah als je snapt wat ik bedoel)

Wat was je grootste schok moment
Dat waren eigenlijk alle momenten dat er weer een Nieuwe "A" bij kwam!













Denk je dat Toby echt dood is?
Ik heb al gezien dat hij niet dood is, maar toen ik dat zag dacht ik echt Neeee... sirieus is die dood dit kan niet.. , Ja ik vond het echt een stom moment! (maar gelukkig leeft die nog!)


Wat zou je doen als er een "A" achter jou aan zat
Ik zou het tegen mijn beste vriendinnen vertellen en naar de politie gaan!










Dit was dan al weer de Tag, ik vond het in ieder geval erg leuk om er over te schrijven! Wil jij de Tag overnemen? Dat mag zeker! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en bedankt voor het lezen.

xoxo Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten