maandag 8 september 2014

de NOM NOM NOM Tag ❤

Heey, vandaag heb ik een Tag voor jullie namelijk de NOM NOM NOM Tag. De titel zegt het al een beetje het gaat namelijk over eten. En daarom leek het mijn zo'n leuke tag, want ja ik hou gewoon van eten haha :) Laten we beginnen veel plezier met lezen.

Wat vind jij lekker wat wat iedereen vies vindt? 
Ik hou heel erg van champignons, dit is niet iets wat iedereen vies vind maar veel mensen die ik ken vinden dit niet lekker. Voor de rest eet ik zelf geen rare combinaties van dingen.

Wat kook je het liefst? 
Zelf kook ik bijna nooit, soms een eitje of pannenkoeken maar, voor de rest kookt mijn Moeder of Vader altijd. Wat ik het lekkerste vind om te koken/eten is pasta carbonara of zelf sushi maken!
 

In welk restaurant zou je het liefst elke dag eten?
Ik zou dan denk ik kiezen voor 22-high. Omdat daar veel variatie is qua wat je kan eten. Omdat je daar kan pakken wat je wilt. Maar ook omdat ze daar sushi en pasta's hebben en dat is mijn lieveling's eten. Maar als nog zou ik liever in verschillende restaurants eten, omdat je dan weer nieuwe lekkere dingen ontdekt.

Als er een broodje naar je vernoemd zou worden, wat zou er dan op zitten en hoe zou het heten? 
Er zou brie op zitten met sla. Echt ik hou zoveel van brie maar ook een broodje met zalm hmmm.. zo lekker. En het broodje heet dan: Emthesuperluxe. :p

Deel een handige kook tip
Als tip geef ik om vooral veel te varieren en nieuwe dingen uit te proberen. En ook een lekker muziekje op te zetten. Voor de rest heb ik niet echt kook tips omdat ik bijna nooit kook!

Wat staat er nog op je food baking bucket list?
Wat ik ook nog een keer wil maken is een Oreo taart! Omg, nu ik er aan denk heb ik er helemaal zin in. Maar ook zou ik graag nog een keer zelf hamburgers willen maken en nog wel wat andere dingetjes.



zelf koken/ eten bestellen / buiten de deur eten 
Buiten de deur eten vind ik het leukste om te doen. Ik vind het altijd erg gezellig om met het gezin uit eten te gaan. Ook vind ik het lekker om sushi te bestellen maar voor de rest bestel ik bijna nooit want dan koken we liever of uiteten :)

Ben je ergens allergisch voor?
Nee, en daar ben ik heel erg blij mee :)

Wat is je food obsessie van de afgelopen tijd? 
Als drinken hier ook mee telt dan is het sowieso ijs koffie ❤_❤. Echt waar ik ben helemaal verslaafd geworden aan ijs koffie in de vakantie. Voor de rest is chocolade altijd mijn food obsessie.







Wat is je favoriete toetje?
Als ik moet kiezen voor een soort vla is het de boeren yoghurt aardbei (zie het plaatje welke ik bedoel) echt de lekkerste vla ever :). Voor ijs hou ik het meeste van ben and jerry cookie dough natuurlijk.
 

Dit waren dan alle vragen over eten. Als jij zelf deze tag wil overnemen voor je eigen blog mag dat :) Ik hoop dat je het leuk vond en bedankt voor het lezen!
Xoxo Emma




Geen opmerkingen:

Een reactie posten