maandag 15 september 2014

Mini shoplog ❤

Heey, vandaag heb ik een Mini shoplog :), Ik weet het het is alweer een shoplog maar ik vond het leuk om mijn paar dingen die ik heb gekocht even te delen. Laten we beginnen!

Jas/Vest

Mijn eerste en mijn favoriete aankoop is deze jas/vest. Het is een jas en een vest omdat je het nu in deze maanden dat het iets warmer is je hem als jas kan dragen maar zodra het straks kouder word kan je hem heerlijk als vest dragen. Hij is zwart met een heerlijk zachte vacht. (Het is echt super super zacht =D)  De binnenkant zit ook super lekker. De lengte is langer dan normaal. i'm in loveee ❤
Prijs: 49,99 
Winkel: Sting ( van de costes collectie)





                                                        




Sport top

Dan kocht ik ook deze sport top. Hij heeft een leuk printje met zwart/wit en er zit een klein beetje groen door heen. De binnen kant is gewoon wit en het is gestikt met blauw (leuk detail) De stof is erg lekker voor het sporten. De achterkant vind ik ook erg leuk. Want, zelf heb ik leuke kleuren van de bandjes van mijn sport bh. Zo kan je die dan ook leuk zien. 
Prijs: 9,99 
Winkel: H&M 











College blok

Ook heb ik dit leuke en vrolijke college blok gekocht. Deze vond ik nog wel erg handig om te kopen voor school. Zo kan ik er in opschrijven wat ik moet leren en kan ik hier in aantekeningen maken. ook zitten er leuke tabbladen in. Ik vind hem in ieder geval heel erg vrolijk. 
Prijs: 2,95 
Winkel: Hema 











Make-up  

Daarnaast kocht ik ook 2 make-up producten. Ik had een nieuwe mascara nodig en ik wilde al een tijdje een bb-cream (hier was ik naar opzoek) en toen heb ik deze 2 allebei gevonden en gekocht.













De mascara is van Maybelline New York in de versie:  The Rocket volum' express Waterproof. Je hebt hem ook normaal maar ik heb voor de waterproof versie gekozen. Hij heeft een erg fijn dun en kort harig borsteltje. 
Prijs: 14,99
Winkel: Etos 














De BB-cream is ook van Maybelline New York. Dit is de versie: Dream pure BB 8-in-1 BB cream. Ik heb deze in de kleur Light. Deze is goed voor mijn huid type en kleur. 
Prijs: 9,99
Winkel: Etos













Dit waren dan mijn aankopen. Laat in de reactie achter wat jij van de spullen vind :)
Bedankt voor het lezen
Xoxo Emma

1 opmerking: