maandag 20 oktober 2014

Basis make-up look ❤

Heey, vandaag heb ik voor jullie een basis make-up look. Deze draag ik zelf het vaakst en het liefst. Dus wil je weten hoe ik een basis look maak?! kijk dan vooral verder.




We beginnen met Bb-cream, Deze gebruik ik als basis voor mijn hele look. Deze Bb- cream is erg fijn en geeft een lichte dekking. Hij is goed voor de beetje vettige huid en deze laat je puistjes toch minder zien en het bedekt goed je rood heden.
Bb-cream - Mabyline New York














Daarna gebruik ik een poeder om alles te matteren. Om je hoofd gedurende de dag niet/minder te laten glimmen. Deze vind ik erg fijn (ik heb de pen al geraakt!), Deze poeder is een goede tint voor mijn huid en je ziet de poeder niet zitten.
Poeder - Etos













Daarna gaan we verder met de wenkbrauwen, ik teken ze vaak niet bij omdat ik dat iets te heftig vind staan bij mijn eigen haar kleur. Soms teken ik de voorkant van mijn wenkbrauwen bij om ze meer voor me te geven. Wat ik nu heb gedaan is dat ik ze allen even heb door geborsteld.
Wenkbrauw potlood en borsteltje - Catrice













Dan begin ik met de basis ooglook, deze is gemaakt met natuurlijke tinten. Wat ik als eerste doe om mijn oogschaduw op zijn plek te laten zitten is oogschaduw basis.
Oogschaduw basis - Hema 













Daarna volgen de volgende stappen voor de oogschaduw zelf:
1. Eerst pak ik de 4 de kleur uit het palette en deze breng ik aan over het hele ooglid met een platte dunne kwast.
2. Dan pak ik de laatste kleur uit het palette en deze breng ik met een klein puntig kwastje aan in de arcade boog.
3. daarna pak ik de de middelste kleur (dit is een bruine glitter kleur). Deze breng ik aan in het midden van mijn ooglid.

1.









2.









3.













Dit zijn de 3 simpele stappen die ik doe om een basis ooglook te maken. Je bent echt binnen 1 minuut klaar met deze oogschaduw look!
Palette - H&M
kwasten - Hema

Daarna doe ik nog wat oog potlood op mijn waterlijn. Deze lijn trek ik niet helemaal door maar ik begin buiten en trek deze door tot ongeveer het midden van mijn oog. Daarnaast krul ik mijn wimpers om ze wat mooier omhoog te doen/ te laten staan.
Oogpotlood - Etos
Wimper kruller - Hema














Daarna is het natuurlijk tijd voor de mascara, hiervoor gebruik ik mijn (nieuwe/favoriete) mascara. Deze mascara is waterproof en geeft mijn wimpers meer volume. Ook spreid deze mascara goed mijn wimpers.
Mascara - Mabyline New York Rocket 

Om de look af te maken gebruik ik een lippen balsem deze van baby lips, geeft mijn lippen een zacht gevoel en geeft ook nog eens een klein beetje kleur af. Zelf hou ik er nog niet van om lippenstift te dragen, maar een klein beetje een kleurtje vind ik wel leuk.
Lipbalsem - Baby Lips 
 












Dit is dan de volledige look, hij is erg basis maar zelf hou ik daar erg van! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.



Bedankt xoxo, Emma
Foto's zijn gemaakt door Jim (mijn broertje)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten