maandag 13 oktober 2014

3 x (kleine) Room inspiratie ❤

Heey, vandaag heb ik voor jullie wat kleine ideetjes om je kamer wat leuker te maken. Het zijn er maar 3, maar toch vind ik ze zelf erg leuk! Hopelijk kun je voor je zelf wat inspiratie op doen!



1. Je bed gezellig maken
Een van de leukste dingen vind ik me bed leuk maken met verschillende kussentjes en kleedjes. Dit vind zelf een erg leuke sfeer geven aan mijn kamer. Om allen een deken te doen en je kussen waarmee je slaapt vind ik een beetje saai. Daarom kun je dit leuk maken, door kussentjes en dekentjes op je bed te leggen. Dit geeft gelijk een wat knussere sfeer en vooral voor de periode van de herft is dit erg lekker.





2. Nachtkastje 
Ook vind ik het leuk om wat spulletjes neer te leggen op mijn nacht kastje. Anders vind ik het zo leeg en saai. Door dingetjes er op te zetten geeft dit gelijk ook een leuke sfeer en decoratie aan je kamer. Hier kun je natuurlijk zelf helemaal weten wat je hier allemaal op zet. Dit is ook het leuke er aan je kunt elke keer weer veranderen met wat je er neer wilt zetten (Het zelfde geld ook voor de kussentjes op je bed, je kunt elke keer weer andere kussen erbij pakken). Ik geef nu wat voorbeelden van wat je eventueel kunt doen.

(1). Je kunt een leuk vaasje pakken, in mijn geval pak ik een leuke Coca Cola zero flesje. Pak wat nep bloemen erbij (Echte kan ook, maar deze gaan snel dood en moet je water geven. Bij nep bloemen gebeurt/hoeft dit niet). Doe de nep bloemen in het vaasje/flesje en je hebt een leuke zelf gemaakte decoratie. 

(2). Wat je ook kunt doen is er een bakje bij pakken en daar kun je dan van alles in doen. Zo hoef je niet losse dingen op je kastje te leggen maar kun je dit in een bakje doen. Wat ik zelf heb gedaan ik heb wat random muntjes gepakt en deze in het mandje gedaan. Daarnaast heb ik mijn Buddha to Buddha ring er in gedaan en 2 armbandjes. 

Dit kun je dan op je nachtkastje neer zetten met nog wat ander dingetjes die jij er graag op wilt zetten. Zelf heb ik natuurlijk ook mijn wekker er opstaan. Zelf heb ik er nog een olie brandertje er opgezet en 2 boeken dit vond ik wel leuk staan. 


3. Beauty stuff 
Mijn laatste room inspiratie/tip is: Zet een leuk blad neer bij je make-up spullen hier op kun je dan wat luchtjes opzetten, deo, handcreme, wat jij maar wilt. Dit geeft een leuk detail aan je make-up hoekje en ik zelf vind dit ook een handige manier om het neer te zetten/soort van op te bergen. 

Dit waren dan mijn inspiratie tips voor je kamer. Ik hoop dat je er wat aan hebt en bedankt voor het lezen en kijken.

xoxo Emma 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten